Our customer feedback survey. As part of our efforts to continuously improve the quality of our services, we consider your opinion particularly important. For this purpose, we invite you to fill out the relevant questionnaire of our company. Please write comments or suggestions that could help us improve, in order to make it easier for us to identify our weaknesses.
Νέα συνεργασία στον χώρο του έξυπνου σπιτιού Στα πλαίσια διεύρυνσης στρατηγικών συνεργασιών, η εταιρεία μας, ανακοινώνει την συνεργασία της με την εταιρεία Loxone. Η Loxone είναι μία ανερχόμενη εταιρία στον χώρο των αυτοματισμών κτιρίων και οικίας η οποία έχει θέσει νέα στάνταρ στον τρόπο της “έξυπνης” διαβίωσης. Διαθέτει τεχνολογικά προηγμένα προϊόντα και καινοτόμες λύ...
KtirioService's new upgraded e-shop! KtirioService, aiming at the continuous improvement and evolution of its services, has the great pleasure of announcing the creation of its brand new e-shop. KtirioService's new e-shop was created as an alternative point of sale for its products in order to fulfill the wishes and needs of its customers on the internet. KtirioService gives...
Συνεργασία κολοσσός με την εταιρεία MTG Μετά από 3 χρόνια επιτυχούς συνεργασίας, η εταιρεία KtirioService προχώρησε στην ανανέωση της επαγγελματικής σχέσης της με την εταιρεία MTG. Η MTG, Διοικητικό Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης (ΔΕΚΕ) της ARISTON THERMO GROUP, είναι παρούσα σε όλη την περιφέρεια της χώρας, όπου υπάρχει φυσικό αέριο, με ένα δίκτυο τεχνικών...
Η ktirioservice και η leader του κλάδου στα είδη θέρμανσης «ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΑBEΕ» ενώνουν τις δυνάμεις τους Στο πλαίσιο της συνεχούς στρατηγικής ανάπτυξης, την 01.07.2016 η ktirioservice και ο αντιπρόσωπος του οίκου DE DIETRICH Thermique στην Ελλάδα, “ΚLIMATIKA” εγκαινίασαν την αποκλειστική συνεργασία τους για τη τεχνική υποστήριξη των προϊόντων «De Dietrich» καλύπτοντας όλο το φά...
Copyright © KtirioService 2006-2024. All Right Reserved.
Designed & developed by webgift.